Greg Winteregg, DDS-spørgsmål at besvare før du tilføjer en associeret

Dette er “Del II” af en to-delt artikel om emnet på Dental Associates. (En del jeg er tilgængelig på:)

Måske tror nu eller nogen tid fremover, du om tilføjelse af en associeret virksomhed. Om dengang er i dag eller ti år fra nu, er det bedst at blive informeret om emnet. Del 1 i denne artikel tilbydes retningslinjer for at hjælpe med at bestemme behovet for en associeret i din praksis.

I denne artikel vil vi samle op med spørgsmål, du bør spørge når det besluttet at ansætte en medarbejder. Specifikt:

1. ønsker du en associeret virksomhed eller en partner?

2. hvilken type arbejde forventer du associere at gøre-dvs hvad ville være hans eller hendes jobbeskrivelse?

3. Hvordan skal du betale en associeret virksomhed?

4. Hvordan finder du den rigtige medarbejder?

5. Hvordan er de associerede behandling filosofi match op med jeres?

6. Hvordan kan du fortælle, hvis associeret “passer” med dit kontor, personale og patienter

Lad os starte med det første: “vil du have en associeret virksomhed eller partner?”

Du bør aldrig træde et forhold siger “godt-komme om bord, og vi vil se hvordan det går og arbejder ud detaljerne senere.” Hvis aftaler ikke er klart afgrænset, hver part har deres egen “idé” om hvad aftalen er og de match sjældent! Associate starter med tanken om han eller hun vil blive tilbudt et partnerskab og i sidste ende køber ejeren/læge. Ejer/læge underholdende tanken men er ambivalent. Associate letter tidsplanen, så ejer/læge, der oprindeligt planlagt om pension i tre til fem år, har mere tid, føles bedre, og beslutter at arbejde en anden femten år. Associate føler sig misbrugt og taget fordel og beslutter at forlade. Ejer/lægen finder selv tilbage til start. Hvad skete der? I dette tilfælde lægen mislykkedes på både kommunikation og ledelse fronter.

Havde god kommunikation eksisterede fra få gå, med en klar virkelighed hvor forholdet blev ledet, ting kan have viste sig anderledes. Du behøver ikke at tilbyde partnerskab højre op foran. Hvis partnerskab er en mulighed for selv, i det mindste har nogle benchmarks på plads og få disse aftales af parterne på forhånd – og holder sig til aftalen. For eksempel, accepterer du begge, at de vil arbejde sammen for et sæt evalueringsperiode før taler partnerskab, osv. Et fremragende eksempel jeg så var en læge, der havde hans nye associerede (potentiel partner) underskrive tre aftaler: en) Lektor, b) buy-in og c) buy-out. Hvis associeret opfyldt visse retningslinjer og forholdet var god, kunne han købe. Hvis ejeren derefter ønskede at sælge resten kunne af Lektor købe ham ud, osv. Uanset hvad – du måske ikke ønsker en partner-nogensinde. Dette bør også gøres klart. Tale det over med din revisor eller andre rådgivere og beslutte, hvad du er shopping for, før du begynder på denne rejse.

Det næste spørgsmål er: “hvilken type af arbejde forventer du associere at gøre-dvs hvad der ville være hans eller hendes jobbeskrivelse?”

Forventer du at tage alle operative og rodkanaler ud tidsplanen og se alle de børn, der kommer i? Vil de behandling plan og fremlægge deres egne sager? Afgøre spørgsmål som dette før interviewe, langt mindre leje. Holde inde indre at associeret er der for dig og dit kontor. De passer enten eller de ikke. Forestil dig at du var at sælge dit hus. Hvis ejendomsmægler bragt i en potentiel køber, der bad dig om at tilføje en pool og to flere soveværelser, ville du gøre for at gøre det arbejde. Ejendomsmægler ville finde en anden køber. Samme koncept med en associeret. For eksempel: du ønsker en associeret til at frigøre din tidsplan ved at tage alle de fyldninger, børn og rodkanaler. Udsigten du interviewe nægter at gøre rodkanaler og kan virkelig lide ikke børn. Næste… Du får idé. Mens nogle ting er naturligvis åben for forhandling – ikke gå amok forsøger at rumme. Hvis du har brug for en fuld tid receptionist og du interview en person, der ikke kan arbejde mandage og onsdage – Hvorfor leje dem? Du vil i sidste ende finde nogen, der kan.

Det tredje spørgsmål er “Hvad skal du betale en associeret?”

Dette afhænger af hvad du forventer at gøre Lektor. Hvis de er at finde deres egen nye patienter, fremlægge deres egne sager mv. procenten ville være højere. Omvendt, hvis du håndterer alle behandling planlægning og udfylde deres tidsplan for dem, procentdelen ville være lavere. Sidde og gøre math. Hvis du havde en associeret virksomhed producerer X beløb på Y procent – hvad ville det svare til og hvordan vil det påvirke din bundlinje? Også overveje, hvordan dette vil påvirke din tidsplan. Hvis du er booket ud til flere uger og du give en associeret alle operative, rodkanaler, enkelt enhed kroner, osv. du ville være i stand til at flytte alle de store arbejde på din tidsplan frem gør dig mere produktiv. Tilknyt en GP er noget mere end 35% af samlinger i erstatning for høj efter min mening (specialister er en undtagelse). Jeg har set nogle læger, der betaler deres medarbejdere 25%, hvis alle de gør er arbejde på patienter med ingen behandling planlægning ansvar. Du kan også blande en diæten og procent. Hvis du vil gøre dette, skal du sikre, at det er rentabelt for Sortsmyndigheden.

For eksempel:

Du garantere en læge $450 per dag. Han arbejder 16 dage pr. måned, hvilket gør den garanterede løn $7.200 pr. måned. Du beslutter dig for du ikke vil overstige, lad os sige 30% i kompensation for associeret. Så vi tager at $7.200 og dividere det med 30 og ganger med 100. Vi gør dette for at afgøre, hvilke $7.200 er 30% af.

Her er hvordan eksemplet virker:

1. knytte månedlige Base = $7.200

2. $7.200 Divided af 30 er lig med 240.

3. 240 ganget med 100 lig med $24.000.

4. $7.200 er 30% af $24.000.

Så hvis vi vil give en procentdel på toppen af basen, vi fortæller medarbejder at de få 30% af noget de indsamle over $24.000 i en given måned og distribuere dette beløb i slutningen af måneden.

På anden siden af dette, hvad sker der hvis det forbinder som du betaler $7.200 om måneden, og efter ramping op, deres gennemsnitlige samlinger er kun $15.000? I så fald havde du bedre gøre noget, som de koste dig mere end de er værd – i denne sag 48%!

I min erfaring, hvis en medarbejder ikke kan gøre $40,000 om måneden, ingen gonna være glad. De vil ikke være at gøre nok penge og under dette niveau af produktion du gør ikke nok for et overskud til at holde dem rundt. Du skal have nok forretning at gøre det værd alles mens og de skal være sikker nok klinisk til at producere det.

Det næste spørgsmål er: “Hvordan kan du finde den rigtige medarbejder?”

Du har udfyldt blanke og besluttet, hvad du vil og hvad du har at tilbyde. Hvis ingen udsigter er straks at hånd, skal du gå ud og finde nogen. Spørgsmålet er: hvor man skal lede? Svar: overalt! Her er nogle idéer:

1. annoncere i avisen.

2. Spørg forskellige sælgere (dvs. din leverandør, osv.)

3. Ring til dine venner og kolleger.

4. annoncer i lokale og statslige dental tidsskrifter og nyhedsbreve.

5. annoncere online.

6. har din office manager hjælp du kontakte læger i dit umiddelbare område for at se, hvis de kender nogen.

7. Tilmeld en tilknytte “headhunting” tjeneste (disse kan være pebret).

8. kontakt residency-programmer i din tilstand. Dental skoler er også en mulighed, men hvis du har brug for en person, der kan ramme jorden kører fra en produktions standpunkt, det kan ikke være den bedste løsning som du kan have at beskæftige sig med en indlæringskurve.

Bare husk på at hvis du udstrømning nok, du vil til sidst finde nogen, der vil være en god pasform.

Det femte spørgsmål er: “Hvordan tilknyts behandling filosofi matcher med jeres?”

Lad os sige, du har arbejdet ud behovet for en associate, hvad kompensation er, jobbeskrivelsen og de timer, som han eller hun vil arbejde. Du søgte efter en associeret og nu interviewe en associeret udsigten. Han eller hun virker som en dejlig person, men hvad er hans eller hendes behandling filosofi? Divergerende behandling filosofier mellem en senior læge og hans eller hendes associate er årsag til mere uro end du ville mistænkte.

Hvordan kan du forhindre dette i stedet for at skulle arbejde sammen i seks eller flere måneder? Prøv denne metode: interview med dine kommende Lektor, tage ti diagrammer, sammen med ledsager røntgenstråler, modeller, (hvis der er nogen) og midlertidigt fjerne behandlingsplaner. Nu, Spørg Lektor at udarbejde en behandlingsplan, der er baseret på oplysninger til side. Matche op tilknyts behandlingsplan med behandlingsplan du gjorde for sagen. Hvis de er relativt ens, kan du have en god kamp. Du kan også beskrive en række kliniske scenarier og se, hvad løbet af handling han eller hun ville tage og se hvordan der er enig med hvad du kan gøre.

I sidste ende, er det mest vigtige ting at overveje med en associeret deres niveau af klinisk kompetence.

Du kan muligvis ikke oprette dette selv uden arbejder med ham eller hende. Der er et par ting du kan gøre for at få en ide om hvor de er på klinisk.

1. de kunne behandle dig. (Selvom det er en prophy, vil du se deres chairside måde og lign.)

2. du kunne have dem bringe i modeller og billeder for sager vedkommende har gennemført.

Anden end at, bliver du nødt til at tjekke op på deres arbejde med dine patienter.

Hvis du føler du har fundet den rette kandidat, du kunne muligt har dem behandle dig og nogle af dine medarbejdere. Hvis holdet ikke er solgt på dem som en kliniker vil de være tilbageholdende med at have patienter Se ‘nye fyr/pige’. Du vil ende lige så travlt som du er nu mens betaler Lektor at sidde og fordi “ingen af patienterne ønsker at se associate.” Det kan være en stor ego-trip til en har en associeret virksomhed, men hvis det ikke bevæge dig i retning af lette din last eller udvide praksis, det er ikke det værd.

Jeg havde engang en læge fortæller mig, at der var ingen måde, han ville lade sin associeret arbejde på ham. Undskyld mig?! De repræsenterer dit kontor. Deres behandling er din behandling! Du er ansvarlig for deres arbejde. Og ønsker ingen at re-doing tandpleje gratis efter en sub par kliniker blade praksis, for ikke at nævne den effekt det har på dine patienter og praksis.

Disse er nogle af mine tanker om et emne, der kunne sagtens fylde en bog. Prøv disse enkle retningslinjer og få gode råd fra dine rådgivere. I sidste ende er beslutningen i sidste ende dit. Vælg med omtanke. Hvis du ønsker at få mere information om dette emne, eller om hvordan man får flere gebyr-for-service nye patienter til at holde din praksis sund, at udvide eller gøre det muligt at tilføje en associeret “Ny Patient Workshop” fra MGE () er den løsning.

Leave a Reply